Anielska Kuchnia: PASZTET (PIECZEŃ) DROBIOWY Z CUKINIĄ

Pages

18 kwietnia 2015

PASZTET (PIECZEŃ) DROBIOWY Z CUKINIĄ

Mała odmiana, zdrowsza wersja od tych sklepowych pasztetów i pieczeni. Sprawdza się zarówno na zimno, na kanapkę, jak i na ciepło. Proste, tanie i nie wymaga dużo pracy ani umiejętności, co w moim przypadku zawsze jest na plus :) Polecam spróbować.


Składniki:
- 2 filety z piersi kurczaka
- cukinia
- 1/2 łyżeczki mielonej słodkiej papryki
- łyżeczka majerankiu
- sól i pieprz ziołowy do smaku

Filet z kurczaka oczyściłam i zmieliłam w maszynce do mielenia mięsa (można użyć robota kuchennego lub posiekać nożem). Cukinię starłam na tarce o grubych oczkach. Wszystkie składniki wymieszałam ręką, przełożyłam do keksówki. Piekłam w 180 °C około 25 min.

Po spróbowaniu gotowego "pasztetu" zdecydowałam, że następnym razem dodam kilka suszonych pomidorów, bo one będą świetnie pasowały i dadzą ciekawe wykończenie.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz