Anielska Kuchnia: Pasta z awokado na niedzielne śniadanie

Pages

2 czerwca 2013

Pasta z awokado na niedzielne śniadanie

Wydawałoby się, że tosty to nie jest najzdrowszy sposób na rozpoczęcie dnia, ale jednak można. Oczywiście, nie codziennie :) Tosty z pełnoziarnistej mąki (bez masła i innych podobnych smarowideł) z pastą z awokado - przepis pochodzi z książki, o której wspominałam we wcześniejszym poście TU.

Przepis na tosty jest prosty (ha, i się rymuje) - kromki chleba wkładamy do tostera, piecyka, piekarnika lub na patelnię i rumienimy do odpowiadającego nam stopnia.

Pasta z awokado:
- jedno dojrzałe, miękkie awokado (z takiego uzyskamy kremową konsystencję)
- sok z jednej cytryny (wg mnie za dużo, lepiej dodawać po trochu i próbować)
- dwie cebulki dymki
- świeżo mielony czarny pieprz

Do przygotowania użyłam robota kuchennego, w którym wszystko poszatkowałam na w miarę gładką masę.  Moje awokado było za twarde, dla tego widać jego cząstki, a konsystencja nie jest kremowa, ale w niczym to nie przeszkadza.

Jeśli nie macie robota kuchennego czy blendera, wystarczy drobno pokroić, posiekać i rozgnieść widelcem.

Smacznego, zdrowego!





2 komentarze:

  1. ostatnio jestem fanką takich past, takiej jeszcze nie robiłam, ale na pewno niedługo się skuszę! pychotka musi być :)nie chcesz się z nią zgłosić tutaj https://www.facebook.com/mojanowafigura/app_357466927710122 ? co ci szkodzi, a nuż zgarniesz jakiś prezencik :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłam pasty tego typu, robione samodzielnie w domu.
      Dziękuję Ci gorąco za linka, na pewno spróbuję, nagrody są bardzo fajne :)

      Usuń