Anielska Kuchnia: Podstawka Hop Hop

Pages

17 listopada 2012

Podstawka Hop Hop

Bardzooo, bardzooo spóźniona recenzja tajemniczych oczek, czyli podstawki Hop Hop.
Niestety dalej jestem bez laptopa (poza krótkimi momentami, gdy mogę korzystać z Jego - dziękuję :*) i aparatu fotograficznego :( Zaczynam się już przyzwyczajać, choć brakuje mi blogowania i dzielenia się z Wami moimi kolejnymi przepisami. Mam nadzieję, że w przyszłym roku się to zmieni, bo zanosi się na sporo zmian również w moim życiu :) Ale wracając do podstawki...
Na początku pomyślałam sobie, że to bardzo fajny gadżet do telefonu komórkowego. I owszem. Podstawka jest bardzo ładna, wesoła, pogodna i zerka na mnie swoimi oczkami :) Zastanawiałam się, czy faktycznie będzie się trzymać telefonu i czy nie będzie co chwilę odpadać, ale nic takiego nie miało miejsca. Nawet po kilku godzinach podstawka dalej trzymała telefon.
Telefon z podstawką jest zdecydowanie bardziej funkcjonalny, zwłaszcza w kuchni. Stawiam go w wygodnym miejscu i nie muszę brać do ręki, aby włączyć czasomierz w trakcie gotowania. Dzięki temu nie muszę również myć rąk za każdym razem, gdy chcę coś ustawić, włączyć lub wyłączyć.
Z telefonem komórkowym 100% zadowolenia. Ale... przyszła pora na zmiany. Wśród moich gadżetów pojawił się 7 calowy tablet. Dużo większy, cięższy. Rozpoczęłam testy. Zaczęło się oczywiście od kuchni. Miałam dokładnie takie same obawy co przy telefonie - czy podstawka Hop Hop nie będzie odpadała? Przymocowała, postawiłam... po 15 minutach odpadła :( Myślę sobie "może za słabo przymocowałam"... Przymocowałam raz jeszcze. Niestety znów odpadła. Ale i na to znalazłam sposób :) Wystarczy delikatnie brzegi podstawki zwilżyć wodą i gotowe. Podstawka Hop Hop trzymała cały czas gotowania w kuchni.
Na tym nie koniec. Idealnie się też sprawdza w sypialni, tworząc z tabletem radiobudzik. Bez wyciągania ręki, jedynie rzutem oka, mogę sprawdzić w środku nocy, która jest godzina, bo tablet zamiast leżeć stoi :)
Sprawdza się również w biurze. Podstawkę Hop Hop mogę wrzucić do torebki i wszędzie ze sobą zabrać, bo jest lekka, nie zabiera dużo miejsca i co najważniejsze, wykonana z miękkiej gumy, dzięki czemu nie połamie się ani nie potłucze w przypadku upadku. Zrymowałam ładnie :)

Jestem bardzo zadowolona z podstawki Hop Hop. Może ktoś znajdzie jakieś jej wady, ja się ich nie doszukałam. Używam podstawki od września. Nie odpadły jej ani oczka, ani nóżki i raczej się na to nie zanosi. Jeśli lubicie takie gadżety, albo denerwuje was podpieranie telefonu lub tabletu o ścianę lub książki, to polecam podstawkę Hop Hop.

Na koniec dziękuję www.izigsm.pl za udostępnienie podstawki Hop Hop do testów i recenzji.





Moja podstawka Hop Hop jest pomarańczowa, są dostępne jeszcze kolory biały i niebieski.
Każda podstawka ma inne oczka.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz