Anielska Kuchnia: Sum afrykański

Pages

18 maja 2013

Sum afrykański

Pierwszy raz miałam do czynienia z sumem, w dodatku afrykańskim. Teraz pozostaje mi porównać go smakowo z sumem pospolitym. Gdzieś przeczytałam, że w smaku przypomina cielęcinę. Hmm... Mi w ogóle nie przypomina cielęciny, raczej porównałabym go do amura, no ale każdemu może przypominać co innego :)
Jako, że wdrażamy zdrową dietę, suma przygotowałam w parowarze z odrobiną, dosłownie odrobiną soli. Do tego cukinia i krewetka (jedna na smak, reszta do jutrzejszej sałatki) również z parowaru, sałatka z kapusty pekińskiej i rukoli (uwielbiam!) z winegretem, do dekoracji kolorowe pomidorki koktajlowe. To przepis już podałam :)

Smacznego!



Po południu przeszła ekspresowa burza, za to wieczór cieszył pięknym zachodem słońca.





Piechotą do lata...

2 komentarze: