Anielska Kuchnia: Stare, ale musiałam - znane tytuły filmów po NASZYMU :)

Pages

17 maja 2014

Stare, ale musiałam - znane tytuły filmów po NASZYMU :)

Wpadłam na to w kolejną bezsenną noc, popłakałam się ze śmiechu, choć już to znałam, ale ilekroć czytam, reakcja jest ta sama :D


1. "Przeminęło z wiatrem" - Pitło z luftym 

2. "Deja vu" - Jo żech to już kajś widzioł 

3. "Quo vadis..." - Kaj leziesz

4. "OBCY" - GOROL

5. "The Mission Impossible"- Szwagier to je ciynżko


6. "Zapach kobiety" - Jak wonio baba...

7. "Dzikie żądze" - Pierońsko chcica

8. "Batman" - Chop-Luftmysza

9. "Psychoza" - Na dekiel mu pizło

10. "W pustyni i w puszczy" - W piochu i w krzokach

11. "Star Wars" - Kosmiczno Haja

12. "Mamma Mia!" - Ło Pierona!

13. "King Kong" - Dupno Afa

14. "Hobbit: niezwykła podróż." - Utopek: dupno rajza.

15. "Leon zawodowiec" - Lyjo fachman

16. "Gdzie Jest Nemo " - Kaj je ta ryba

17. "Wzgórza mają oczy" - Hołdy majom ślypia

18. "Sala samobójców" - Izba zdechloków

19. "Czas Apokalipsy" - Geburstag u teściowy...

20. "Dom na przeklętym wzgórzu" - Familok na pierońskij kympce

21. "Dirty dancing" - Bych cie broł

22. "Motyl i skafander" - Szmaterlok i Arbajciok

23. "Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka" - Chachory na szifie: kastlik umrzyka

24. "Gra o tron" - Haja o haziel

25. "Karol, człowiek który został papieżem" - Karlik co się wyasioł

26. "Kac Wawa" - Mie by było gańba

27. "Sami swoi" - Żodnych goroli

28. "Wyznania gejszy" - Motyka pedziała

29. "Władca pierścieni- drużyna pierścienia" - Ringmajster: ringbanda
"Władca Pierścieni - dwie wieże" - Ringmajster: dwa wasertungi
"Władca pierścieni - powrót króla" - Ringmajster: herszt jedzie nazot

30. "Men in Black" - Chopy w Czornych Ancugach

31. "Nie kłam, kochanie" - NIE FANDZOL

32. "Droga przez piekło" - Raiza bez Sosnowiec

33. "Butterfly Effect" - Efekt szmaterloka

34. " Niespotykanie spokojny człowiek" - Chop , kery mo ruła jak żodyn