Anielska Kuchnia: Inspiracje. Wnętrza.

Pages

17 czerwca 2014

Inspiracje. Wnętrza.

Przypadkiem trafiłam na taki nietypowy wieszak na ubrania, bo chyba szafą tego nie nazwę. Pomysł bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że można go zrobić samemu i niewielkim kosztem. Majsterkować i cudować lubię, więc czemu nie. Z boków zamiast kwietników zrobiłabym wieszaki na torebki lub apaszki. Szczeble drabiny dobrze sprawdziły by się również na parasole.




Od tej drabiny ciężko było mi nie przejść do palet. 






I skrzynek. 
Podoba mi się stolik ze skrzynek, bo z każdej strony jest miejsce, które można zagospodarować. 














Chyba jestem znudzona tradycyjnymi meblami. Takie pomysły dają możliwość idealnego dostosowania, a zrobione własnoręcznie na pewno będą bardzo cieszyły. Teraz do tego wszystkiego potrzeba mi jeszcze nietypowego wnętrza, gołe cegły, belki... 










Rozmarzyłam się. Marzenia są po to, żeby je spełniać. Ale o tym już następnym razem.