Anielska Kuchnia: Mięso mielone z rodzynkami

Pages

21 lutego 2012

Mięso mielone z rodzynkami




Kompletnie nie wiedziałam co zrobić na obiad. Wygrzebałam z zamrażalnika mięso mielone i ... Nadal nie wiedziałam co z niego zrobić... :)
Poszukałam, poczytałam, połączyłam, pokombinowałam i wyszło. Wyszło bardzo dobre :)

Składniki (na 2 porcje):


- 250 g mięsa mielonego
- ½ łyżeczki kuminu
- ½ łyżeczki czerwonej papryki
- ½ łyżeczki kolendry
- ½ łyżeczki kurkumy
- ½ łyżeczki cynamonu
- cebula
- ząbek czosnku
- szklanka bulionu
- 30 g rodzynek
- czerwona papryka
- łyżka kaparów
- sól, pieprz do smaku


Mięso mielone przysmażyć na patelni razem z suchymi przyprawami pod przykryciem, moje puściło trochę tłuszczyku, więc nie dodawałam oleju do smażenia. Do tego dodajemy posiekaną cebulę, smażymy aż się lekko zeszkli, zalewamy bulionem i wrzucamy posiekany czosnek.
Po chwili dodajemy rodzynki i pokrojoną w kostkę czerwoną paprykę. Gdy papryka zmięknie, dodajemy łyżkę kaparów, mieszamy, aby smaki się połączyły, doprawiamy solą jeśli potrzeba.

Ja podałam to z makaronem, ale myślę, że z biały ryż również będzie pasował.

Smacznego!


3 komentarze:

  1. Jakoś to połączenie smaków do mnie nie przemawia, ale chętnie bym skosztowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie byłam na początku przekonana, ale zaryzykowałam i się cieszę, bo efekt przerósł moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. często robię takie potrawy, mój chłopak się ich ciągle domaga. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń