Anielska Kuchnia: Ryż z Komorów

Pages

10 lutego 2012

Ryż z Komorów

Przepis znalazłam na blogu Kuchnia Ireny i Andrzeja. Zaintrygował mnie i postanowiłam wypróbować, nie żałuje. Bardzo mi zasmakowało. Wygląda nieco inaczej, ale to zapewne dla tego, że nie trzymałam się idealnie ilości podanych składników. Ale przecież za drugim razem będzie lepiej :)

Polecam!

Składniki:

- 100 dag ugotowanego białego ryżu
- 20 dag świeżej ryby
- 20 dag posiekanych szalotek
- 10 dag posiekanej kolendry
- ziarna kukurydzy z jednej kolby
- 20 dag puree ziemniaczanego
- 2 łyżeczka słodkiej papryki
- łyżeczka pieprzu

- 2 łyżki curry w proszku
- 4 rozgniecione ząbki czosnku
- 400 ml wody
- sól do smaku

 

Rybę kroimy na kawałki i smażymy na złoty kolor. Dodajemy czosnek, ziemniaki, szalotki i smażymy 5 minut.
Dodajemy przyprawy i podlewamy wodą. Mieszamy i dusimy na małym ogniu.
Dodajemy ugotowany ryż oraz kukurydzę. Mieszamy i gotujemy 2 minuty.
Dodajemy kolendrę i dusimy 10 minut.

Smacznego!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz